وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

پست شماره 24

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

یکشنبه 13 مهر. از روزهای اول مهر متنفرم. به دلایل مختلف از اینروزا متنفرم. دلایل مختلفم برای خودم ولی اینو مینویسم که بعدا مدرکی باشه برای آینده. میدونم شاید یه روزی برسه که بیاد و بگه " اگر واقعا میخواستی، میجنگیدی، با این اتفاقا کوتاه نمیومدی" ولی در جواب باید بگم من نمیتونم به چیزی امیدوار باشم که میدونم نمیشه.من هرچیزیو بخوام تو زندگیم به دست میارم ولی در عین حال به نظر طرف مقابل هم احترام میزارم. احترام میزارم به کسی که منو نمیخواد ! اگر کورسوی امیدی بود ، ملالی هم نبود.صبر میکردم. ولی وقتی کسی به وضوح میگه که "به من دخلی نداره" دیگه بحث خیلی عوض میشه. منم یه آدمم مثل بقیه . میخوام زندگی کنم.نمیخوام به امید چیزی باشم که از روز اول در حدِ " به من دخلی نداره" هست !

تموم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی