وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

شهر موشها 2

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

شهر موشها 2 را دیدیم !
خوب و بد زیادی داشت ولی در کل فیلم "به نظر من" متوسط رو به بالا بود :
نوستالژی 5 دقیقه اول فیلم شاهکار بود
شخصیت پردازی ها "خوب" بود
دقت به جزئیات صحنه تو فیلم های کودک و انیمیشین های ایرانی "بی نظیر" بود واقعا. تا حالا همچین چیزی نداشتیم واقعا.تابلوی روی تخت خونه کپل. ظرف و ظروف روی میز.جزئیات ریز شهر.باغچه ها و ...
بی حجاب بودن شخصیت های خانم داستان هم برای من جالب بود!
ولی دوتا نکته منفی وجود داشت این وسط:
یکی اینکه حق کپی رایت برای کارگردان شهر موش ها 1 (آقای طالبی) رعایت نشده بود.هرچند اون زمان اصلا کپی رایت و این حرفا نبوده و احتمالا از لحاظ قانونی دست این آقا به جایی بند نبود ولی ادب و انسانیت حکم می کرد که این حق رعایت بشه .البته این چیزی هست که من شنیدم،منبع هم خبرگزاری های داخلین.تا چه حد درست باشه نمیدونم ولی به فرض درست بودن به شدت از ارزش های کار کم میکنه. همینطور از حمید جبلی، ایرج طهماسب، مریم سعادت، فاطمه معتمد آریا استفاده نشده بود تو عروسک گردانی.
نکته ی دوم این بود که این فیلم تنها هدفش سرگرم کردن بیننده بود. "به نظر من" میتونست بار محتوایی و آموزشی کار خیلی خیلی بیشتر از این ها باشه ، اونم با توجه به اینکه موضوع اصلی داستان طوری بود که میشد حسابی روش مانور داد.


شهر موشها 2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی