وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

بادبادک

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۱۱ ق.ظ

بعد عمری برگشتم به وبلاگ نویسی.امیدوارم اینبار دیگه اتفاق خاصی نیفته و بتونم بنویسم.مثل همیشه قالب وبلاگ هنوز احتیاج به دستکاری داره ولی فعلا خوب است.میگه  : وقتی باد نمی وزد انسان ها دو دسته اند ... آنهایی که بادبادکشان را جمع میکنند و آنها که می دوند تا بادبادکشان به آسمان رود.جمله ی جالبیه.همیشه تو زندگیم سعی کردم جزو گروه دوم باشم.یا شیدم اصل ماجرا اینه که همیشه توهم اینو داشتم که تو دسته دومم.الان که می نویسم اصلا حس نوشتن نیست فقط بخاطر اینکه شروع کرده باشم این پستو گذاشتم.وبلاگ قدیمیمم امروز فردا میشینم یه دور از اول تا اخرشو میخونم و بعد پاکش میکنم.

بهرحال الان تو دوران گذار عجیبی هستم که ...اگر بگذرد...اگر خوب بگذرد

http://lhsteacher.lexingtonma.org/Cordero/images/KITE4~1.GIF

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی