وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

به دنبال ...

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ب.ظ

لا به لای روزمرگیهام دنبال نردبون میگردم برای بالا رفتن. هنوز روزمرگی ها اونقدری احاطم نکرده که ناامید بشم و ایمان دارم که اینطور نخواهد شد. تو بوک مارک های فایرفاکسم دنبال یه لینکی میگشتم که برم و وقتم بگذره که یهو چشمم به لینک بلاگ دات ای ار خورد و این شد که این پستو نوشتم...از اصفهان - !

اصفهان شهر خوبیه. سعی میکنم بهش عادت کنم کم کم. غریبم ولی اونقدری تنها نیستم که اخساس غریبی کنم.خوابگاه هم خوبه و مهمتر از همه اون " اتفاق خوبه" است که داره میفته. همزمان با گشایش هسته ای ظاهرا تو کارای منم یه گشایشی داره میشه.همین دیگه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی