وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

وبنوشته های آرش

من وبلاگنویس نیستم...فیزیک خوندم،فیزیکدان هستم

گذر عمر ببین

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ

تو پست قبلیم گفتم : "تو شرایطی هستم که در بهترین حالت بهترین اتفاق ها می افته و در بدترین حالت فجیع ترین نوعش". فکر میکنم تا اینجا اون اتفاق بده افتاده.برای مقابله با "اسیر روزمره شدن" تصمیم به فعالتر بودن گرفتم. تصمیم گرفتم هر جمعه شب یه مطلب -شاید تو یه وبلاگ جدید -برای رئال مادرید بزارم و کم کم که "قلم به دست" شدم، تبدیلش کنم به پادکست!

تو روزهای آینده هم یه پست در مورد جشنواره فیلم مستند الجزیره میزارم تا هم خودم یکم با کم و کیف کار آشنا بشم هم اینکه خدمتی کرده باشم به "خلق الله"!وبسایت های جدیدم رو هم دیگه با جدیت شروع کردم که تموم کنم و پابلیش کنم و تبلیغ کنم و ... .امروز میخواستم یه پست درمورد اختلاف نظر و عقیده بزارم و عواقبی که میتونه داشته باشه. راجع به کسی پست بزارم که تفکرش، اهدافش، اعتقاداتش، نظر و زاویه دیدش راجع به زندگی با بقیه فرق داره و اینکه "اینگونه" بودن میتونه با آدم چیکار کنه.محول میکنم به آینده.

تمام

blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی